Jag är avundsjuk på dig din jävel.

Var inne på sofias bdb och så har hon typ vart i london och typ sett ALLTING!
alltså typ fotboll, dicaprio, kate-äckel, typ massa. jävla bajsblöjasfan. ;( ;(
Jag vill också. jag är avis. ;( min dicaprio. jahajatyp. jävla stil ;( fansfan typ.

Utom detta har dagen vart bra, skolfoto och sånt, blev ganska bra tror jag.
utom på enskilda där jag fick typ 40 dubbelhakor. men men.
inte lätta att dölja såna liksom, är ju lika stora som en halv ica butik typ.
ahja. thats life. man kan ju inte bli snygg jämt?

ringde min praktik plats idag. jag är bäst. (HAHAHAHA räka skriva bärs första)
typ jag är bärs. XD HAHAHA men ah. jag är bäst. jag börjar på fredag. 
klockan 8. kom och hälsa på. inne i centralen. ett cafe. finns typ 3 eller ngt..
men ajjaaa. leta lite så hittar ni mig? great! 

senare ska jag o pappa till jsuk o handla påslakan. tack pappa.
jag ska få en som det är liverpool på. LYCKA! ahja. det var det? 
jag hade bild idag och lärar fan förstörde min bild. jävla bajs korv typ. 
jag hade gjort asfint så kommer hon o bah:
Nej håll inte penseln så blablablabalbalabla och så måla hon utanför.
OCH TOG FEL FÄRG!!! så min mapp är ful nu ;( jävla ååååååååååååååh.

Utom detta har det vart bra. inget mer värt att nämna har hänt typ. 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0