ChaCha'

kör lite Krillebooi här på min blogg idag då'va. hahaha. han är en pärla.
dock den fulaste pärlan jag någonsin sett, tror jag. men vill ni veta en sak?
en människa som inte är ful? Antin. han är fin han. (: men han vet typ det.
så då äre inget kul längre. menah. han är bra fin den där antin. hahaha.
eh, vad har hänt idag? dampade på ingela. fixade cvn. typ bara det.
skola hela dagen kom hem klockan 5 typ, pizza till middag. mumms. tjock.

Imorgon är det första dagen på praktiken. jag är galet nervös ska ni veta.
har inga stärre förväntningar på det. hoppas det är kul bara.
eller jag hoppas att jag typ trivs där och sånt så jag inte behöver byta igen.
kommer känns mig tjockt med värdelös i såna fall ska ni veta alltså. "/
men ah. hoppas på det bästa typ.

ah. och så har jag ju ett problem nu'va. för ovanlighetens skull.. not.
men jag tänker inte ta upp det här. för ingen behöver veta.
för ingen fattar ju fan iallafall. bajs typ. ahja. shit happens.
får hålla det för mig själv. ingen bryr sig ändå? typ iallafall. men men.

nu har jag vart hemma från Liverpool i en månad.
bara 3 kvar. jag dör. ärligt. fyfan. jag vill ha vinter. NU
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0