BexyIbrahimovic #1


Först en väl vald bild på ZlatanIbrahimovic. Han är snygg som få! <3

Jag har en jävla massa saker som stör mig idag. vet inte vart jag ska börja.
Kan ju börja med att jag inte tänker prata med min mamma på jävla länge.
Hon låter alltså främlingar sova i min säng. när hon vet att jag hatar det..
RESPEKTLÖST! skulle jag göra såmot henne hade jag vart död nu typ.
Det är mitt rum och jag hatar när folk sover i min säng. det är äckligt.
Ditt hus eller inte. det är min säng. MIN. jag tänker inte sova där igen iallafall.
Så nu kan hon ju fortsätta med att ha folk där.
Nästa gång tänker jag ta ner mina bilder och ta med mina saker hem igen.
Det kan hon ju enkelt räkna med. och jag tänker inte sova där EVER igen.
Ärligt. så jävla respekt löst. jag är besviken på riktigt. så jävla dåligt.
Men ärligt talat. det som stör mig mest är. att jag inte ens är förvånad.
Inte ens lite faktiskt. Inte ens en gnutta. Så nu skiter jag i det här.

Nästa sak. Fotbollen igår stör mig. visst det gick skit bra för sverige.
Zlatan avgjorde matchen i bokstavligt talat sista sekunden.
Det är sånt vi gillar.
Och precis innan matchen igår. så köpte jag mig en Zlatan tröja.
Hoppas på att få hem den nu i veckan. Den kommer vara för stor. 
Haha, det är storlek XL. HAHA kommer kuna tälta i den. Me like. <3
Jag gillar Zlatan. Ganska enkelt att lista ut? Men ahja.
Fattar inte varför alla är emot honom typ. Liksom dålig?
Nej, var han det skulle han inte spela i Landslaget? SMARTASS!
Överskattad? kanske det. men han är grymt bra iallafall. <3
Dock inte bättre än Fernando Torres eller Steven Gerrard!

Nu sitter jag här och pratar med wtz. hon är bra hon. micket bra.
Hon tycker dock att alla fotbollsspelare är fula och sånt.
INTE HÄLSOSAMT. hon vet inte vad hon pratar om. hahahaa.
stackars vilsna lilla flicka? haha nejdå. hon är bra <3
Nej. hon är bäst <3 även fast hon säger att torres är ful ;(
Hahaha :D <3

Idag är det 88dagar kvar tills jag drar till Liverpool igen.
10 dagar denna gången. <3 längtar röven av mig. <3<3
Ahja. imorgon äre praktik. mmm mjukglass! <3 HAHAHA
ahja. puss.

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 20:42:01
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0