Töreboda typ,

så var ett tag sen jag skrev något här känns det som, det var väl typ 4 dagar sen eller what ever. ganska längesen iallafall. Valborg blev najs hemma kväll med mia, slingade hår och kollade på film, födde barn i vardagsrummet och hela skiten, men aja,

fredagen blev sola och sen åka tåg till töreboda eller vad det heter och sitta breve en sur engelsman som tyckte att jag skulle sluta prata i telefonen. cp -.-

så hela helgen har vart sola och fotboll typ, och lekt med hilda och sånt såklart ^^ nååååjs,  aja, nu har jag kollat på fotboll och den slutade 3-0 till Liverpool. och jag är inte förvånad. det laget är helt enkelt bäst.

men idag fick jag reda på att min "bror" och min "låssaspappa" typ är i spanien och såg på RealMadrid-Barcelona matchen igår :o UTAN MIG! må ju säga att det var lite elakt. men aja, shit happens,

85 dagar kvar till Liverpool nu också.
ah och jag lider av mental Fernando Torres-Brist. seriöst fyfan vad jag vill hem och glo på min vägg typ. ligga under mitt täcke och kolla in i väggen. och sen vid 9 så är det match på tv igen. hoho. nåååååååååååååjs. Atletico Vinner (yyy, <3

Aja, och jag längtar tills den 20e för då ska jag köpa en Liverpool tröja. <333333333
min första faktiskt :o hör och häpna, men aja, så blir det :D

Åhåå jag vill hem, :'''(
Och jag vill ha sommarlov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0