Night Bloggggin'


(ha gärna tajta byxor om du vill.. XD btw, daaamn, snygg röv har han iallafall)

Aja, night blogggin' nurå, haha. wooopppiiidooo!!
är typ astrött ska sova om cirkus 7,5minut.

aja dagen har vart toppen, typ inget har gått fel. <3
det är såna här dagar jag behöver fler av.
11 skoldagar tills skolavslutningen. SÅÅÅJAAAA!
det är så det ska gå till. men aja.
jag har ju ingen praktik längre, det är därför. höhö.

Aja, shoppade massa idag. love it. love it. love it.
sen träffade jag elin, det var mycket trevligt. hoho <3
aja, sen blev det shoppa ännu mer. sen ica.
sen hem och kolla på tv och käka o städa..
och babbla i telefon utav ba fan. höhö.
blev iallafall än 2,5 timmas telefon prat. Love it.

Aja. imorgon ska jag träna utav bara helvete.
känns som jag inte har tränat på 6miljarder år.
så imorgon blire träna som faan,
satsar på att hinna med detta dåva:

Fotboll 2timmar
Jogga/springa 5km
400 situps
100 armhävningar
och lite annat smått och gott,
träningscykeln och sånt, ^^ <3

Ska bli najs, hade också tänkt plugga lite.
får väl se om jag hinner med detta. haha. ^^
Aja.

btw, så sitter jag typ inte nått vi datan längre.
så blitt lite dåligt med bloggandet. men aja.
är oftare inne på bdb så ni vetteee.. men aja.
god natt med er. puuuuuuussss hej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0