Dom där jäävla chipsen mördar mitt inre.. -.-'



Alltså det är såhär det ligger till. att Elin sa att Torres finns på Pringels chipsen.
så jag började leta som en tok. och så hittade jag ETT paket i EN affär...
Och gissa 7ggr.. det är spelare på.. men nej.. inte torres inte..
Det var Henry, De Rossi och Owen på. men ingen Torres.
Så på måndag efter att jag har vart på ica.. så ska ja o mia på äventyr.
men hon vet inte om detta än.. men iallafall. så får det fan bli,
jag SKA ha såna chips. så är det bara!
så vi ska bege oss till guldheden elelr vad det hette.. och köpa chips.
så är det med den saken.

Tack Elin för att du sa till :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! säg till vilken tid så ska jag se om jag kan komma.!!!! NAJS

2009-05-09 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0