woop woop

så idag har jag inet gjort så mycket fast det har iallafall vart roligt :D
ehmn en fågel flög in i rutan, xD haha det var väldans kul faktiskt!
hahaha, och ehmn jag har typ vet inte, vart astrött och skrattat åt allt.

Så har jag pratat med carl, om hur och när vi ska ses och sånt.
Det blir nog asbra, xD haha kommer åka vilse och dö. men men.
Aja, hoppas jag får träffa honom innan jag dör iallafall. xD haha.

Och senare ska jag nog sitta här, kolla på film och sen sova. :D
möjligen äta lite fil och cornflakes också. haha. asgott (y, <3 haha.
Bara en vecka kvar nu, sen smäller det. :D längtar sönder mig!
Inget ovanligt alltså. haha. :D snart är det bara 6 dagar kvar.
Hoppas alla dagar fram tills dess går såhär smidigt som idag.
Då komemr det gå riktigt jävla fort tills måndag vill jag lova :D

Ska försöka hinna leka lite med Johan och dom innan jag drar.
Men dom kommer hem på torsdag. men aja, dom är kul dom (y,
Wopido, det blir skitbra! :D <3

Och så var det bestämt, hela måndagen är planerad! :D haha.
Kommer ha så fullt upp och förhoppningsvis kommer jag inte hinna tänka.
för då kommer jag bara bli nervös och typ dö innan jag drar.
Men men, ser fram emot att äta godis som fan på flyget! :D
hahah har fan vatr utan det i månader nu!
Godis och Cola och Pepsi för hela jäävla slanten! <3 Loveit.
ska ta med massa ahlgrens bilar till england! xD hahah <3

aja, nog pratat, komemr nog ett inlägg till ikväll.
pöööösss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0