6

och så var det bara 6 dagar kvar. och det är typ mitt på natten och här sitter jag trött som en galen kalkontupp och bloggar för fulla muggar. fan inte hälsosamt alltså. men iallafall så är det så det ligger till just nu. eller vad säger ni? oh wait. ingen som läser mig blogg så dumt att fråga xD HAHA men aja, kul att skriva av sig ibland iallafall ju? :D aja. ett par saker dåva. eller EN sak. jag hatar kompisar som vänder kappan efter vinden. när man är med mig är man en person och sen när man är med ngn annan så är man helt annorlunda och håller på med en massa jävla cp saker som man aldrig skulle göra annars. vad fan är det frågan om? är du så osäker på dig själv så du måste bete dig så så är det nog nästan lite syndom dig? :S och då behöver du nog prata med ngn. och det gör det as svårt för att lita på dig vet du va. manvet liksom inte vadsom säga bakom stängda dörrar. och visst jag är inte perfekt själv. men jag håller fan inte på sådär? så alltså ar dig själv istället det kommer du komma mycket längre med kan jag ju enkelt lova. Jag kommer iallafall int orka med dig mycket länge till om det är såhär du hade tänkt fortsätta bete dig. och så är det meddet. puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0