15dagar kvar och allting är bajs

Seriöst, jag är fan snart 18 jävla år. tror du ite att jag kan ta lite ansvar själv eller?
Tror du seriöst att jag inte kan någonting? för det känns ju fan som det.
Jag kan åka själv till england men jag kan inte äta eller sova utan att du ska hålla på?
Vad fan är ditt jävla problem, seriöst du har ju fan en störning eller någonting.
Fyfan, och vaddet än är så får du fan lösa det innan det smäller för jag orkar fan inte.
Jag orkar fan inte höra på ditt JÄVLA FITT TJAT! så kan du bara håll akäft någon jävla gång!
Så äckligt jävla trött på dig och vad du tycker och dina äckliga jävla åsikter
Förstår du inte att jag skiter fullständigt i vad du säger och tycker. så låt mig bara vara.
Jag är så jävla bajs trött på dig så kan du bara låta mig vara eller?
JAG ÄR FÖR FAN SNART ARTON JÄVLA ÅR! ARTON! INTE ÅTTA! AAAARRRTOOONNN!!!
Fyfan, låt mig vara. för du äcklar mig. du stör mig och livet vore bättre utan dig.
Ja, där har vi det. den elaka sanningen. hemskt? OHJA! ärligt? OHJA! live with it.

Utom detta jävla fitt damp så är det 15 dagar tills jag drar långt åt helvete bort från alla.
Och det ska bli så jäääävla skönt att inte behöva tänka på "dig" och dina jävla USCH!
Ska till Liverpool och jag hoppas som fan helvetes jävla bajs mycket på att få träffa Carl.
Troligen blir det ju så om jag inte har dampat sönder och han har dragit.
Man vet aldig vad som händer right? men jag får väl hoppas på det bästa i guess.
Han är pure awesomeness! och en av dom bästa personerna någonsin. så jaa..

klockan är nu kvart över 2 på natten och jag har bajs tråkigt. vill inte sova,kan inte sova.
orkar inte sova, har ingen lust att sova, det är fucking jävla bajs tråkigt att sova!
Jag vill bara sitta här och... bli äldre... fyfan. allting är verkligen åt helvete just nu.
orkar snart inte mera, jag klarar inte av det. jag skiter i detta snart och drar.
skulle vara awesome att bara dra åt helvete och skita i allt och alla. någon gång....

Jag längtar till Carl och Liverpool. mest till Carl tror jag. men who cares? ingen.
så what ever. nu ska jag göra ngt annat. inte sova iallafall. lyssna på musik eller ngt.
Och imorgon är det söndag!!!! och jag längtar tills imorgon kväll som innåt helvete.
hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas säger jag bara. <333333333333333333

allting är rörigt, vet inte vad jag känner om någonting längre.
men nu ska jag försöka sova. fick inte mke sömn inatt på grund av Jamila.
God natt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0