10

Tim fyllde år igår, men jag drog inte till han förens idag. dom var dåligt bakis alltså.
Emil satt där med sina handikappade armar och ah, trevligt var det iallafall.
Kollade på bnär dom körde poker eftersom att jagi nte vet hur man gör.
Drack lite tillsammans med dom coh sånt, sen kom mamma och hämtade mig.
Det är så det ska vara. finns bara en sak till som skulle kunna göra denna kvällen.
Men aja. Sen åt jag vofflor. det stavas med o va? aja, jag vet inte. what ever typ.
Vofflor + Alkohol = ångest. (y, skyll mig själv. puss på det här då. -.- bajs.

Aja, nu är det 10 dagar kvar. snart 9. tiden går fort när man har tråkigt. haha.
Imorgon kommer Amandiie hit tror jag, vet ine hur det blir. men iallafall.

Utom det här så vill jag mörda mig jävla fitt bajs kuk hor helvetes bög bror.
han har ju något seriöst problem i sitt äckliga jävla huvud. hatar han.
fyfan.

Funderar ju seriöst på att åka hem på måndag elelr något. klara fan inte av detta.
Vill bara typ mörda alla runt omkring mig. och såfort jag säger efl sak till jocke typ
så dör han och typ får aggro utbrott på mig och grejor. och det är ju jävligt roligt.
ultra kul att komma hit då. eller inte. ska fan gå o säga det till mamma nu.
okej inte det. för hon är också cp eller ngt. nyss fick jag det. men vissa ändrar sig fort.

funderar ju seriöst på att beställa en tidigare jävla flygbiljett och dra till liverpool NU!
inte precis som att jag inte har råd liksom. bara dra och köpa en egentligen.
vad fan väntar jag på.

hatar allting med att vara här. har alltid gjort och komemr alltid att göra.
fitta på det här hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0