ahmenah.

idag har jag typ vaknat, tränat, ätit, tv, msn, tränat. ungefär.
alltså det känns som att jag tränar som en idiot typ. men ändå händer inget.
och jag förstår verklige inte varför. för jag äter inget godis eller ngt sånt alls.
alltså verkligen ingenting. inte sylt eller saft eller något. men det händer inget.
jag mördar fan mig själv snart. men ärligt. jag ger det till slutet av september.
Eller alltså det kanske händer saker bara så att jag inte tycker det. men ah.
det tror jag iallafall inte. känns fan inget bra alls. men ah. jag får cykla mer.
typ varje dag. då borde det ju hända saker? fan galet trött på mig själv.
Liksom man vill ju vara nöjd med hur man ser ut och sånt. men jag försöker.
ärligt jag tränar varje dag. jag har gjort det i en månad typ. utom en dag.
för att jag var sjuk. men ärligt. alla dagar utom en. och ingenting händer.
det är så jävla galet frustrerande så det finns inte. och ah. får träna kondition mer.
typ cykla och gå och sånt. det får jag köra på. så ger jag det 1månad till.
har det inte hänt något då så fan vet vad. då dör jag fan. nej men då blir inte kul.
inte kul alls. hoppas fan det hänt något tills dess. annars kommer jag få se ut såhär för alltid.
och det vill vi ju fan inte att det ska hända. eller iallafall så vill inte jag det.
gud i havet vad frustrerande det här är. undrar ju vad felet är på riktigt.
men skit i det nu. nu pratar vi om något annat? okej. om vad. jo jag vet.

Om 94 dagar drar jag till england igen. så jävla härligt. alltså. går inte att förklara.
jag längtar till Liverpool så förjävla mycker. allting är bra där. utom pizzan.
men jag äter inte pizza jängre så det spelar ingen roll. men iallafall.
ah 94 långa dagar kvar att vänta. dör ju fan här. och jag längtar tills i sommar.
och jag kommer fan bryta ihop om jag inte hittar hus och jobb där. ärligt.
jag måste bo där. jag komemr dö annars. har hittat mitt hus som jag vill bo i.
det är äckligt jävla fint. perfekt ställe att bo på. inga heltäcknings mattor.
ny renoverat och jävligt flott helt ärligt. men ah. det är nog redan uthyrt i sommar.
men hoppas det komemr något nytt och bra tills dess. som jag har råd med.
ah. jag längtar. jag kan verkligen se mig själv i det där huset det är det.
alltså jag kan verkligen känna hur det kommer kännas att gå upp trött som satan.
hur det kommer vara att laga mat där, att ha vänner där, att vara där.
det är det som gör det så jävla segt att jag måste vänta tills sommaren.
men när det ögonblicket kommer. det kommer fan vara det bästa i mitt liv.
när jag kliver av planet och när jag är ute ut flygplatsen och vet.
vet att jag behöver fan inte åka tillbaka om jag inte vill. ingen kan tvinga mig.
det kommer vara en sån underbar känsla. går inte att förklara..
det är ungefär 320 dagar tills jag ska flytta dit. typ ett år alltså. det är långt.
men jag tror det kommer gå ganska fort. speciellt i vår. åh vad jag längtar.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska äta för lunch. Penne Carragher?
om det finns något kvar. får hoppas på det. annars blir det hungrigt värre.
just nu sitter jag och lyssnar på spansk musik. jag älskar spansk musik.
vet inte varför. men jag gör det. fattar inte ett ord. men vad gör det?
det låter ju bra. så varför inte typ? ah. jag gillar spanska. kan det inte. men men.
kan ju alltid lära mig? jag kan ju lite. komemr lära mig mer. jag vet det.
jag känner det på mig.

Hm, vet ni hur det käns när allting är åt helvete?
Men längst inne i en känner man att det spelar ingen roll. för det kommer att lösa sig.
så känner jag just nu. allting är skit. men jag vet att det kommer gå över.
det hjälper en hel del när man har den känslan. det gör det helt klart.
allting kommer att bli bra. hur äckligt illa det än känns just nu. det blir bra.

nu ska jag gå och träna lite till, sen blire penne carragher. <3
och kanske ringa till mamma. får väl se hur det blir med det. men ah. puss.


mitt hus. jag älskar det. det är mitt. typ iallafall. eller. kanske inte. men ändå. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0