Hejhopp

sista dagen på sommarlovet nudå, faktiskt så är det sista dagen på mitt sista sommarlov.
Oj, det har jag aldrig tänkt på förut. Och om ett år bor jag i Liverpool merseyside. :') lovely.
Anfield here i come typ. Ahja, det är då, nu är nu. idag ska jag bara ta det lugnt och så.
Ikväll är det Arsenal - Celtic på tv eller vadfan det nu var. Skiter i vilka det är mot typ. haha.
Bara jag får kolla på det, för det är ju Arshavin vi talar om, han är inte att leka med. haha.
Enkelt en av dom finaste som finns tror jag. yesyes. men ah, hm, imorgon börjar jag 11.30.
Lagom tid tycker jag. haha. underbart (y, slutar tyo 14.00 också eller ngt sånt. haha. great.

Ikväll är jag själv hemma för pappa ska jobba, men men, det är ju fotboll så what ever.
haha bara skönt attvara själv hemma om jag får säga det själv. tyst och lugnt. (:
Ska tvätta och träna typ hela dagen. haha. låter väl roligt. Hm och imorgon äre fotboll.
och då jävlar i fan om liverpool förlorar så kommer jag bli sket sur. och det vill vi ju inte!
alltså åh, fyfan. men ah. dom vinner detta. (: hoppas röven av mig på det typ.
annars är det kört. annars blire ingen pl vinst för oss.. men men, aja. what ever.
nu ska jag gå och göra något annat. såå. puuuuss hej


Andrei Arshavin, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0