do your chain hang low, do it wobble to the flo'.


(fyfan vilken hemsk bild, jag vet. xD men var bara tvungen, XD skrattar ihjäl mig!
hm, ful är bliden JA... men jag gillar den iallafall.. vet inte vfr.. men ah. <3333333)

har hittat typ en asbra låt. haha knarkar den sönder och samman här ja. thats life.
do your chain hang low, do it wobble to the flo'. så går den för er som är födda i farstun.
igår vare fotboll och liverpool vann. det var då hela fan på tiden. xD HAHAHAHAHA
ahmenah, nog om fotboll typ. även om atletico förlorade 3-0 nyss. HORA tiep.
ah. NU är det nog om fotboll. haha. idag har det vart ganska soft dag (:
typ snackat med emilia hela dagen (yy, ahja. utom det. inget typ. xD hahaha
ba tränat o fan gamla vanlig no life typ. HAHA

Imorgon blire att gå upp tidigt och ska simma och sånt. (: HÄRLIGT!
hade dänkt mig typ en hel dag på badet. eller typ ett par timmar. får se hure går.
Men ska försöka simma ett par 3km iallafall. går ju ganska fort så kanske blir mer.
kanske mindre om det är för tråkigt. haha . :D vi får helt enkelt see :D <3

Ahja. känner att jag är helt upponer här. woohoo. helt bora i huvudet?! JA!
eh låt mig hoppa omkring i min låtsas värld här? ja tack. jag mår bra av det.
glömma problemen en stund och låtsas som att jag mår bra lite :D WOHOOO!! :D

Ahja. senare ska jag nog kolla film kanske tv. kasnke popcorn? hm.
får väl se hure blir. och prata med emilia iallafall. :D jag har bsta ringsignalen :D
såhär går den

Steve Gerrard Gerrard,
he'll pass the ball 40 yards,
he is big and he is fucking hard,
steve gerrard gerrard

typ. HAHAHAHA jag dör typ "he is big and fucking hard" HAHAHAHAHAAHHAHA
eh aja. nej jag går inte i 8an, jag har ba dålig humor? VADÅDÅ! ? XD
ojdå, blev lite mer fotboll där kände jag. men SO WHAT! jag gillar fotboll. :D
ah och vet ni vad jag gillar mer? :D Emiliano! :D WOHO saknar röv mycket. :D
HAHA ahja. förlåt. HÖHÖHHÖ ah, jag är trött. borde sova :( X'D ahja
ah. älskar fan han. jävla cp underbar människa. kuk fan att han är borta ;/
STJÄRT men ahja. humöret på topp vafan :D ingen tid att deppa! :D :D <3

en sak till. zara är fanemig den bästa jävla människan någonsin.
ah då var det sagt. och vi ska till spanien. så FUCK YOU. HAHA
VET ATT DU ÄR AVIS?! ;D och inte fåru följa med heller. MOHAHAHAH
ahja. :D <33333333
HAHAHA hade hon vart kille eller jag gillat tjejer så hade jag fan tatt hon! :D

BÖUG
hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0