111

hm okej, vart ska man börja.. jag har ingen aning för jag har inget att säga typ.
jag behöver typ 3par nya jeans, kul att veta. jätte roligt. men ehmn aja, we.
idag har jag tränat, vfr ? det vet jag inte. hjälper säkert inte iallafall ? veti nte.
sur på typ 2 kompisar, skiter i om ni läser o tar åt er. det är iallafall hamlet och julia.
ehmn ah, så rättare sagt skiter i om julia ser detta, hamlet ser garanterat inte.
aja julia, du är fucking efterbliven! så var det avklarat också. (yyyyyy, i dont give a fuck.
stick ur mitt liv? jatack, ta med dig keijo och carl när ni ändå ska åt samma håll.

fyfan idag hatar jag verkligen allting, jag vill göra om mig själv också.
jag vill blondera mig. det är ju en början. åhå fyfan vad jag hatar mig själv idag.
Diskus-Kastning... som jocke brukar säga.. men aja, we.

Saknar sönder efter megan, sammy och emiliano. men vem fucking bryr sig?
förmodligen inte ens dom, så skit i helvete samma. allting suger ju iallafall.
ursäkta men fyfan vilken jävla bajs helvetes dag detta har vart. kuuuuuuuuuuk.
aja, hm jag vill ha en i<3gng tröja. mycket man vill här i livet.
och jag vill ha nya byxor, nya skor, en möss, blont hår, solglasögen, emiliano.
JÄVLIGT MYCKET MAN VILL HA! kul att man får allt det...
eler OH WAIT inget av det. jävla fittbajskukshelvetenfanskukbajs. :'''(
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0