Titanic

kollar på titanic nu, näst bästa filmen som någonsin gjorts.
älskar den filmen så sjukt mycket. den har fan allting. <3
aja, och så är jag typ i koma för det är ju Leonardo DiCaprio,
han är så jävla nderbart fin. inte många som är så fina.
faktiskt så vet jag bara 2,5 som är det. och han är en av dom.
Ed Furlong, Leo själv och så Torres, men han är ba en halv.
för det är en annan sak. liksom. gosh. kolla hans leende.
så otroligt allting är det, <3

Jack Dawson är min dröm man.
Så för er som trodde det var fernando, så har ni faktiskt fel.
jag väljer en jack dawson över fernando anytime. <3
älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar.


och denna dagen har vart jättebra och blablabla.
höhö vart med mia och ska sova hos henne igen.
nu vet ni det. puussss hej, <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0