Nationella ^^

Idag vare nationella i Engelska B. Gick ganska bra om jag får säga det själv.
Otroligt bra för att inte pluggat ett piss eller för att aldrg vara i skolan-ish..
Stolt över mig själv är vad jag är, haha.. men aja, blir nog bara G men iallafall.
bättre än inget, right? :) aja. och så har jag smsat me typ 100människor idag.
undra vad alla vill mig just idag, x'D haha, och alla skriver samtidigt också. :p
haha inte för att det gör ngt, ^^

Idag är det 90dagar kvar, woho, <3
Och mindre än 3 månader, <3

Fick en film av mia igår med ^^ TACK! <3
The Aviator med DiCaprio, <3 älskar honom, <3
mm han är så fin, <3 jag ska gifta mig med honom. ^^ <3

Och btw så kommer jag så kicken från min praktik antingen idag eller nästa vecka.
kan nästan sätta pengar på det. och snart ringer ingela mig och gnäller. men mjaa.
sånt är livet, jag pallar inte med 2-dagar i veckan praktik. det funkar inte för mig. 
ska förklara detta för mina lärare så får vi se om jag får praktik i england iallafall. 
hoppas hoppas hoppas, <3 för i så fall blire över en månad i Leeds eller Manchester. 
Fattar ni hur jävla awesome det skulle vara elle? Jisses, jag måste ha en plats.
för att inte tala om att jag behöver dom kontakterna sen när jag ska flytta te Liverpool. 

aja, det löser sig, (sa pojken som sket i grannens pool) HAHA.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0