Bajs början på en bajs dag?



Detta börjar ju finfint, jävla skit. alltså kolla. jag skulle precis till ica.
och så skulle jag samla ihop mina saker och dra. men nejnejnej.
för jag hittade inte min ica nyckels grej. SMAAART!!!
tappa gärna bort den, vadfan liksom! :/
aja, så jag kan inte komma in på ica nu ens.
men jag ringde jörgen och sa att jag var sjuk.
så jag har tills imorgon på mig att hitta den iallafall. men fan.
jag hade lovat mig själv att vara där alla dagar som var kvar och sånt ju.
men nej, och imorgon är det nationella som kommer gå åt helvete.
fyfan vad bra allting går. eller också inte.

Men eftersom att jag inte är på ica idag så blir det väl till att plugga.
Kul. sen ikväll blir det väl dra till mia eller något sånt?!
skulle vara mycket trevligt om jag får säga det själv.

Aja, bra början på dagen liksom. kan det bli värre? typ inte.
Elelr jo, sen när ingela ringer så blir det värre -.- hathathat.

Men idag är det iallafall 3 månader tills att jag ska till Liverpool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0